Aquaproxy, sklepy internetowe dla branży armatury sanitarnej, techniki grzewczej

Aquaproxy
Enterprice
System
Hosting sklepu

Kupując usługę zapewniamy Ci utrzymanie aplikacji na serwerach Aquaproxy. Nie musisz ponosić dodatkowych opłat za serwer.

+
Podłączenie domeny

Zapewniamy pomoc w zarejestrowaniu domeny dla Twojego sklepu.

+
Wbudowane szaty graficzne

Nie musisz tworzyć grafiki do sklepu, możesz skorzystać z gotowych schematów graficznych. Zajmuj się sprzedażą, a nie czasochłonną konfiguracją.

+
Indywidualna szata graficzna

Jeśli nie odpowiada Ci żaden z przygotowanych przez nas schematów graficznych to przygotujemy dla Ciebie unikalne rozwiązanie.

+
dodatkowo płatne
Sklep On-Line
Dostęp do bazy danych produktów Aquaproxy

Nie musisz sam pracochłonnie wprowadzać produkty, u nas robimy to za Ciebie. Jest to funkcjonalność niespotykana w żadnym innym sklepie internetowym.

+
Pakiet nowych produktów

Oprócz produktów, które nasi pracownicy sami dodają, możesz zażyczyć sobie dodatkowe, które nie ujęliśmy w planie.

Istnieje także możliwość dodania własnych produktów.

+
30 pozycji/m-c
Szczegółowe opisy produktów

Opisy produktów są przygotowywane przez naszych pracowników, przez co nie tracisz czasu ani pieniędzy na ten czasochłonny proces. Każdy produkt posiada szczegółowy opis.

+
Charakterystyka produktów parametrami

Każdy produkt posiada zestaw cech charakterystycznych dla niego (np. Kolor, waga, itp.). Wprowadzane przez naszych pracowników.

+
Trzy widoki produktów

Prezentacja list produktów w trzech widokach: kafelek, listy szczegółowej oraz listy skróconej.

+
Galeria zdjęć produktu

Każdy produkt może posiadać wiele zdjęć przedstawiających jego wygląd. Zdjęcia wprowadzane przez pracowników naszej firmy.

+
Polityka cen produktów SmartPrice

Nie musisz pamiętać o aktualizacji cen produktów, możesz ustawić ustalanie cen w zależności od ceny katalogowej w oparciu o upust i marżę.

+
Własne ustalanie cen produktów

Nie musisz korzystać z proponowanych przez nas cen. Każdy produkt możesz wyceniać samodzielnie.

+
Szybka edycja cen produktów

Aby zmienić cenę produktu nie musisz wejść do każdego asortymentu oddzielnie, możesz to wykonać szybko na całej liście asortymentu.

+
Włączanie i wyłączanie produktów i kategorii

Sam określasz jakie kategorie oraz jaki asortyment jest dostępny w Twoim sklepie.

+
Produkty powiązane

Sprzedajesz produkty o podobnej charakterystyce lub zastosowaniu? Pomóż swoim Klientom skompletować zamówienie, wskazując na pozycje, które uzupełnią ich wybór (np. bateria do umywalki). Powiązania budowane są przez naszych pracowników.

+
Porównywarka produktów

Klient może w szybki sposób porównać wiele produktów między sobą w postaci tabeli.

+
Oceny produktów przez klientów

Klient może wystawić ocenę produktu oraz napisać o jego zaletach i wadach.

+
Propozycje promocji

Nasi pracownicy przygotowują promocje dostępne od producentów. Jeśli chcesz brać udział w promocji to nie musisz sam dodawać opis, wystarczy, że zaznaczysz chęć udziału w danej promocji.

+
Produkty w promocji

Możesz wystawić produkt w promocji. Zmieniasz mu cenę oraz dostawiasz dodatkowy opis promocji.

+
Listy nowości

Możesz ustawiać jak długo dany asortyment będzie promowany jako nowość.

+
Koszyk z zakupami

Tradycyjny koszyk z zakupami, zapisywalny w koncie klienta.

+
Zaawansowana wyszukiwarka

Klient może wyszukiwać produkty po słowach kluczowych, producentach, przedziale cenowym oraz słowach kluczowych w opisach.

+
Zarządzanie zamówieniami

Zaawansowany system zarządzania zamówieniami, Listy zamówień, drukowanie zamówień, naznaczanie statusami realizacji, logowanie akcji na zamówieniach.

+
Wysyłka e-mail do klienta

Nie musisz korzystać z własnej poczty aby wysłać e-mail do klienta. Wiadomości piszesz bezpośrednio z panelu zarządzania zamówieniami.

+
Konto Klienta
Konta klientów

Klient może założyć konto w systemie, aby uprościć proces zamówienia w przyszłości. Pełna edycja danych bilingowych. Podgląd historii zamówień.

+
Podgląd zamówień zalogowanego klienta

Klient może śledzić stan wszystkich swoich zamówień poprzez zalogowanie do systemu lub poprzez dostęp z bezpiecznego linku do szczegółów zamówienia.

+
Zakupy jednorazowe

Klient nie musi posiadać konta w sklepie żeby złożyć zamówienie w sklepie.

+
System zarządzania treścią CMS
Praca na wyglądzie aplikacji

Konfigurując sklep nie musisz znać języka HTML, skryptów i dysponować wiedzą techniczną. Cały proces obsługi sklepu odbywa się przez pracę na wyglądzie, podobnie np. jak edycja dokumentu w edytorze tekstów.

+
Intuicyjny edytor tekstu

Wprowadzenie i zmiany w Twojej ofercie nie stanowią już problemu. Prosty w obsłudze i intuicyjny edytor opisu produktów pozwala na edycję asortymentu nawet przez osoby, które nie posiadają doświadczenia w obsłudze programów komputerowych. Dodatkowe możliwości w zakresie opcji (np. kolorów, rozmiarów) dopasują zakupy do wymogów zamawiającego.

+
Ładowanie dokumentów na serwer

Możesz umieszczać dodatkowe dokumenty na serwerze z panelu administratora. Każdy z dokumentów możesz udostępnić odwiedzającym do ściągnięcia poprzez kliknięcie na link.

+
Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy jest szybką formą kontaktu osoby odwiedzającej Twoją stronę. Treść wpisana w formularzu wysyłana jest na wskazany przez Ciebie e-mail.

+
Wielopoziomowe menu

Możesz tworzyć wielopoziomowe menu z linkami do podstron.

+