Aquaproxy, sklepy internetowe dla branży armatury sanitarnej, techniki grzewczej

Analiza potrzeb klienta

Naszą działalność zaczęliśmy od sprecyzowania potrzeb klienta. Przeprowadziliśmy szereg badań analizując rynek pod kątem istniejących rozwiązań oraz problematyki prowadzenia sprzedaży on-line. Aby uzyskać jak najlepsze rezultaty badania zostały ograniczone do analizy sprzedaży w branży armatury sanitarnej, techniki grzewczej oraz płytek ceramicznych w naszym kraju. Przebadaliśmy potrzeby, oczekiwania i obawy konsumentów związane z handlem elektronicznym.

Na bazie wyników badań oraz własnego doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży elektronicznej powstał produkt odpowiadający zapotrzebowaniom rynku branżowego. Wyszliśmy na przeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących kompleksowej informacji o produktach oraz umożliwiliśmy w łatwy i szybki sposób wejście przedsiębiorstwom na rynek elektroniczny.

W przeciwieństwie do naszej konkurencji my nie sprzedajemy jedynie "sklepu internetowego" lecz cały pakiet usług umożliwiających Ci rozpoczęcie efektywnego prowadzenia działalności w sklepie stacjonarnym jak i elektronicznym. Cały czas monitorujemy rynek sprzedaży on-line, aby jak najszybciej proponować naszym klientom dodatkowe usługi w szybko zmieniających się realiach sprzedaży internetowej. Nasz produkt można nazwać skrojonym na miarę potrzeb Twoich oraz kupujących.

Bogate doświadczenie

Na nasze doświadczenie składa się skomplikowana wiedza z dziedzin IT oraz znajomość rynku sprzedaży armatury sanitarnej, techniki grzewczej oraz płytek ceramicznych. Swoją przygodę zaczynaliśmy od wdrożenia usług sprzedaży on-line we własnym sklepie. W tym czasie napotkaliśmy na wiele problemów, które dały nam spory bagaż doświadczeń umożliwiający zbudowanie rzetelnej wiedzy na temat prowadzenia sklepów internetowych, administrowania, zarządzania sprzedażą oraz organizacją. Dziś zdobyte doświadczenie służy nam do budowy nowych rozwiązań informatycznych, którego efektem jest stworzona przez nas platforma handlowa. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży opisywanego asortymentu ułatwia nam rozpoznanie krytycznych zagadnień związanych ze specyfiką branży.

Ważnym zagadnieniem naszego doświadczenia jest poznanie oczekiwań klienta. Ponieważ stale prowadzimy sklepy internetowe mamy także stały kontakt z klientami. Preferencje kupujących są najcenniejszą wiedzą umożliwiającą uzyskanie sukcesu w sprzedaży. Proponowana przez nas aplikacja jest odpowiedzią na zmieniający się rynek sprzedaży z uwzględnieniem oczekiwań klientów. Znamy także problematykę wdrożenia systemu w przedsiębiorstwach chcących rozpocząć sprzedaż on-line. Nasza wiedza jest do dyspozycji naszych klientów.

Funkcjonalność

Podstawowym celem jaki sobie stawialiśmy było stworzenie intuicyjnego systemu, który nie stwarzał by problemów przy jego obsłudze. Pomimo iż system posiada bardzo szeroką funkcjonalność to jego obsługa jest banalnie prosta. Wszystkie trudniejsze zagadnienia są udokumentowane informacjami pomocniczymi w miejscu ich użycia, tak aby jak najszybciej dowiedzieć się o działaniu danego elementu.

Aplikacja została napisana w taki sposób, aby umożliwić jej rozwój w przyszłości. Jeżeli za jakiś czas okaże się, że brakuje Ci funkcjonalności to w łatwy sposób będziemy mogli ją dla Ciebie napisać.

To co odróżnia nas także od konkurencji to stały rozwój funkcjonalności uniezależniony od zmian cenny. Wiele z przyszłych rozwiązań, które pojawią się w naszym systemie zostanie udostępniona bez dodatkowych opłat dla wszystkich naszych klientów.

Funkcjonalność tworzona jest pod wymogi jakie stawia nam nasz klient. Jeśli okazuje się, że kilku naszych klientów wymaga dodatkowej funkcjonalności to jest to dobry powód, aby szybko ją zrealizować i dostarczyć wszystkim użytkownikom.

czytaj więcej o funkcjonalności
Wsparcie techniczne

Przez cały czas, w którym korzystasz z naszego systemu nie jesteś pozostawiony sam sobie z problemami jakie napotykasz. Dla naszej firmy każdy klient jest cenny. Zasada jest prosta: jeśli nasz klient nie odnosi sukcesu to i my także go nie odnosimy. Staramy się pomagać swoim klientom na trzech płaszczyznach: funkcjonowania aplikacji, marketingu internetowego oraz logistyki branżowej.

Jeśli napotkasz na problem związany z działaniem naszej aplikacji, lub po prostu nie wiesz jak wykonać pewną operację to w szybki sposób pomogą Ci nasi technicy. Zaproponują rozwiązanie problemu tak aby jak najszybciej usunąć niedogodność. Ważnym aspektem jest także pomoc we wdrożeniu systemu. Nasi pracownicy zajmą się dla Ciebie wszystkimi niezbędnymi operacjami związanymi z wdrożeniem i utrzymaniem aplikacji. Ty nie musisz znać się na serwerach, ani zagadnieniach IT, one będą przez cały czas należeć do naszych obowiązków.

Marketing internetowy to bardzo szerokie i skomplikowane zagadnienie. Na tej płaszczyźnie doradzamy naszym Klientom w jaki sposób zbudować profesjonalny wizerunek w Internecie oraz jak maksymalizować zyski związane ze sprzedażą on-line.

Aby umożliwić szybszy rozwój sklepu pomagamy naszym Klientom w nawiązywaniu kontaktów handlowych z hurtowniami oraz doradzamy w jaki sposób zabezpieczyć logistykę transportu towaru do kupujących.

Nigdzie indziej nie znajdziesz tak szerokiego wsparcia jakie proponujemy dla Ciebie.

Atrakcyjna cena

Zapewniamy naszym klientom przejrzystą formę rozliczenia kosztów. Nie ukrywamy kosztów, tak aby zachęcić potencjalnego klienta niską ceną, która w ostatecznym rozrachunku jest nie osiągalna. Wiele innych firm proponuje swoje sklepy za ceny już od 1000 zł, jednak po głębszej analizie, okazuje się, że w tej cenie nie ma wliczonych podstawowych usług niezbędnych do uruchomienia sklepu w sieci.

Nasza cena opiera się na kosztach abonamentowych. Opłata naliczana jest w odstępach miesięcznych. Swój sklep możesz już mieć za 116 zł/m-c. Otrzymujesz w tym własny sklep internetowy, dostęp do bazy danych produktów, szerokie wsparcie techniczne, utrzymanie sklepu na naszym serwerze oraz wiele innych rzeczy opisanych dokładnie w ofercie szczegółowej. Tylko u nas otrzymujesz tak wiele przy zrównoważonych kosztach. Pamiętaj, że największy koszt związany z prowadzeniem sklepu jest jego administrowanie oraz wprowadzanie produktów i cen. W naszym sklepie tych kosztów nie ponosisz, gdyż czynności te wykonujemy my w ramach płaconego przez Ciebie abonamentu. Ten fakt powoduje, że nasze rozwiązane jest najtańszym dostępnym na polskim rynku sposobem prowadzenia sklepu internetowego w branży armatury sanitarnej, techniki grzewczej oraz płytek ceramicznych.

Jakość oprogramowania

Tworząc nasz system położyliśmy wysoki nacisk na jakość produktu końcowego. Od poprawności działania aplikacji zależy w dużej mierze sukces naszej firmy. Wielu klientów zaufało nam. Nasze oprogramowanie jest stale nadzorowane i rozwijane przez nasz zespół. O jakości naszego oprogramowania świadczy gwarancja udzielana na cały czas korzystania z systemu. Nie musimy wstydzić się tego co zrobiliśmy. Jednak jakość to nie tylko brak błędów w systemie. Jakość to także wysoki poziom obsługi klienta oraz zapewnienie szerokiego wsparcia technicznego i logistycznego. Tylko u nas jesteś objęty tak szerokim wachlarzem usług, po to abyś zajął się jedynie prowadzeniem sklepu, reszta należy do nas.

Podsumowanie